Vanaf maandag 11 maart 20:00 kunt u een kraam- of kofferbakverkoopplaats reserveren voor Koningsdag op zaterdag 27 april 2024.

Ook dit jaar zal de vrijmarkt bestaan uit een kleedjesmarkt, kramen en kofferbakverkoopplaatsen. Net als vorig jaar kunt u een kraam of kofferbakverkoopplaats reserveren via de website van Eventbrite. Let op de reservering betreft een voorkeursplaats. De organisatie wijst uiteindelijk de definitieve plek toe. De kosten voor een kraam zijn € 35,- voor een kopkraam € 45,- en kofferbakverkoopplaats € 15,-. Deze prijzen zijn exclusief eventbrite kosten.

Op de plattegrond (bekijk hier de plattegrond) staan zowel de kramen als kofferbakverkoopplaatsen met een nummer. Dit nummer correspondeert met het nummer op de reserveringswebsite.

LET OP!

• 1 reservering per e-mail adres/huishouden en alleen voor eigen gebruik.
  • De reservering betreft een voorkeurplaats. De organisatie wijst uiteindelijk de definitieve plek toe.
  • Restitutie is mogelijk tot 2 weken voor evenement (13 april). Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.
  • VOL=VOL

VOL: Alle kramen en kofferbakverkoopplekken zijn verhuurd. Natuurlijk bent u nog van harte welkom op de kleedjesmarkt waar geen reservering voor nodig is. Tot dan!

RESERVEER HIER JE KRAAM/KOFFERBAKPLEK (VANAF 11 MAART 20:00)

BEKIJK PLATTEGROND VRIJMARKT

INFORMATIE VOOR DEELNEMERS AAN DE VRIJMARKT

Wil je een plek op de kleedjesmarkt?

Dan kun je vanaf 06.00 uur je spullen naar een beschikbare plek brengen. De locaties voor de kleedjesmarkt zijn op het grasveld voor en achter de Torenpleinkerk en op het grasveld achter het gemeentehuis uitgezet met lint. Let op: vanaf 7.00 uur kunt u er niet meer bij met de auto!

Heb je een kraam op de vrijmarkt?

Onze vrijwilligers met oranje jassen weten precies wie welke kraam heeft en je naam & nummer staan ook op een sticker op de kraam. Je kunt vanaf 06.00 uur je spullen naar je plek brengen, maar let op: vanaf 08:45 uur kan dat niet meer met de auto en om 09:00 moeten alle auto’s het terrein af!

Heb je een kofferbakplaats op de vrijmarkt?

Onze vrijwilligers met oranje jassen weten precies wie welke plek heeft en je nummer staat ook in het parkeervak. Je kunt vanaf 06.00 uur je auto neerzetten tot 08:45.

Voor alle vorige vragen bijvoorbeeld over de afmeting van de kraam, klik op meer informatie.

MEER INFORMATIE

Verder willen wij u attent maken op het geldende reglement voor de vrijmarkt.

BEKIJK HIER HET VRIJMARKT REGLEMENT

Naast de vrijmarkt zijn enorm veel andere activiteiten gepland voor jong en oud. Vanwege routing en veiligheid kunnen mensen niet willekeurig met een kleedje ergens gaan zitten. Bij calamiteiten is er een noodplan en het zou zeer ernstig zijn wanneer hulpdiensten de plek niet kunnen bereiken omdat er spullen in de weg liggen. Mocht u toch op een niet aangewezen plek gaan zitten, dan kan het zijn dat u door de organisatie, beveiliging of politie wordt verzocht een andere plaats te zoeken.