Doe mee met de Stoepkrijtwedstrijd!
Win jij de stoepkrijtwedstrijd? Doe mee, en maak kans op een puike prijs!
Zorg dat je voor 13.00 klaar bent. De jury bekijkt tussen 13.00 en 14.00 je krijtkunstwerk.

Ben jij een krijtkunstenaar?
Laat je fantasie erop los! Maak een fantastisch krijtkunstwerk. Op de stoep voor je eigen deur natuurlijk 😉 Heb je geen stoep? Op een krijtbord mag dan ook.
Woon jij in Odenvelt? Dan weet je al hoe leuk het was vorig jaar. Nu doet het hele dorp mee. Kijk op de plattegrond hier onder waar we komen kijken. In elke wijk zijn winnaars!

In alle straten in het gearceerde gebied op onderstaande kaart kun je meedoen met de stoepkrijtwedstrijd.
De jury fietst tussen 13.00 en 14.00 uur langs om de kunstwerken te bewonderen en te jureren. Woon je niet in dit gebied en wil je toch meedoen, helpen kleuren bij een vriendje of vriendinnetje mag!
Alle kinderen die meedoen krijgen in ieder geval iets lekkers aangeboden van de Oranjestichting en VWOV.

Krijtkampioenen
Let op! Als je gewonnen hebt, krijg je tussen 14.15 en 14.30 thuis je prijs.
Ben je 4, 5, 6, 7 of 8 jaar? Dan is er een speciale prijs te winnen.
Ben je 9, 10, 11 of 12 jaar? Ook voor jou is een leuke prijs te scoren.

Bij slecht weer met veel regen gaat het helaas niet door. Kijk voor het laatste nieuws op onze facebook pagina.