Donderdag 12 december hebben 150 senioren uit Vleuten, De Meern en Haarzuilens weer genoten van het kerstdiner georganiseerd door de Oranjestichting Wilhelmina. In het sfeervolle ingerichte restaurant “’t Wapen van Haarzuylen” en met muzikale begeleiding van Arie de Gier was het een echt uitje voor de senioren. Traditioneel wordt er tijdens het diner een kerstverhaal voorgelezen. Het verhaal ging dit keer terug naar een witte kerst van vele jaren geleden, voor iedereen was dit nog steeds zeer herkenbaar uit hun jeugd. De Oranjestichting stelt zich tot doel juist die mensen te bereiken waar het buiten de deur eten niet vanzelfsprekend is. Dit jaar waren er vele senioren die voor het eerst dit jaarlijkse kerstdiner bijwoonden. Met dank aan het bedrijfsleven van Vleuten, De Meern, Haarzuilens en ook Utrecht – die de stoelen voor de senioren hebben gesponsord – keerden iedereen tevreden naar huis.

Voor de foto’s klik hier.