Vanwege de grote belangstelling organiseert Oranjestichting Vleuten dit jaar wederom het Seniorenfeest. Een Oranjefeest voor ouderen vanaf 70 jaar uit Vleuten en Haarzuilens waar de gezelligheid centraal staat.

Het feest zal plaatsvinden op woensdag 3 juli van 15.00 – 18.00 uur bij ’t Wapen van Haarzuylen in Haarzuilens. Hollandse gezelligheid voor senioren samen met Oranjestichting Vleuten, ’t Wapen van Haarzuylen en Catering Oost-West.

Kom heerlijk meegenieten van de muzikale optredens van Shantykoor Windstilte, onze eigen Vleutense zangeres Debby Vallen en DJ John Hill. Dit alles onder het genot van koffie/thee met gebak en een hapje en drankje. De kosten zijn € 12,50.

Aanmelden voor deze middag is mogelijk van 21 juni t/m 28 juni:

• Vrijdag 21 juni          – bij Parkhof, Alenveltpark 1, Vleuten van 14.00 – 15.30 uur
  • Van 21 t/m 28 juni    – bij mw. Van Zuijlen, Brink 3, Haarzuilens dagelijks van 14.00 – 15.30 uur
  • Vrijdag 21 en 28 juni- bij Wijkcentrum Vleuten, Dorpsplein 1, Vleuten van 14.00 – 15.30 uur

Vervoer dient u zelf te regelen. Het belooft weer een leuke middag te worden met gegarandeerd een fantastische sfeer. De Oranjestichting Vleuten hoopt u weer te zien op het Seniorenfeest!