Aanmelden Ouderen Kerstdiner

De Oranjestichting “Wilhelmina” organiseert ook dit jaar het traditionele kerstdiner voor ouderen. Dit initiatief is speciaal voor ouderen waar voor een avond uit rond de feestdagen niet gebruikelijk is. Op donderdag 12 december 2019 is een groot aantal ouderen van 70 jaar of ouder uit Vleuten, De Meern en Haarzuilens van harte welkom voor een gratis kerstdiner in Restaurant “t Wapen van Haarzuylen” vanaf 17:00 tot circa 21:00.

Ouderen die willen deelnemen kunnen zich aanmelden via onderstaand inschrijfformulier of zich schriftelijk aanmelden bij de Oranjestichting door alle onderstaande informatie op te sturen naar de Marjanne van Vliet, John F Kennedylaan 33, 3451 ZE Vleuten, in te leveren bij Parkhof, Alenveltpark 1 te Vleuten of het dienstencentrum De Roef, Touwslagerslaan 3 te De Meern. Aanmelden uiterlijk vóór 1 december a.s.

Bij de toewijzing zullen degenen, die in voorgaande jaren vanwege de grote belangstelling niet konden worden uitgenodigd, met voorrang worden behandeld. Zij moeten zich uiteraard wel opnieuw aanmelden. Toegang is alleen mogelijk op vertoon van een op naam gestelde uitnodiging, die uiterlijk in het weekeinde voorafgaande aan het kerstdiner bij de genodigden zal worden bezorgd.

Helaas, de inschrijfdatum is voorbij.